9.8.2016

RAKASTAN


Cause I'm telling you, you're all I need, I promise you you're all I see. 
Oon rakastunu suhun ja niihin myöhäsiin iltoihin kun vaan tutustutaan toisiimme lisää. Oon rakastunu sun ääneen snapchatin ampiaisfiltterissä, sun lempeään luonteeseen ja sun haluun olla kokoajan lähellä. Rakastan sitä kuinka lämpimänä iltana terassin portailla istuessa voin syödä metrilakua, kun sä poltat iltatupakkas. 
So you can drag me through Hell, If it meant I could hold your hand.
Rakastan kuinka saan lakata sun kynnet pinkeiks ja lisätä kultasta glitteriä niihin, rakastan kuinka saan pitää sua mun prinsessana. Opetat mulle uusii asioita, kehut, naurat, tuet ja halaat. Rakastan kuinka yhessä ollessa voiaan tehä omiakin asioita, mut yhessä sängyllä makoillen. Kerrot mulle hyvistä elokuvista, kirjoista ja musiikista. 
 I'll be your gravity, you'll be my oxygen.
Rakastan kuinka keskellä yötä saatat soittaa kertoakses kuinka paljon sä rakastat. Nukut öisin aina tietyssä asennossa, mut joskus saatat unissas yhtäkkiä halata mua. Rakastan kuinka pehmee ja silee iho sulla on. Rakastan sitä kuinka aina saadaan asiat onnistumaan, järjestymään ja sovittua. Rakastan sitä tunnetta ku nään sun hymyilevän onnellisena. 
So dig two graves cause when you die, I swear I'll be leaving by your side.
Rakastan sitä tiettyä ilmettä jolla välillä pysähyt kattomaan mua sekä sitä, kuinka aina välillä pyydät mua hetkeks halailemaan ja pussailemaan. Rakastan sitä, että voin olla kanssas täysin oma itteni, sekä sitä, että voin kertoa kaikki mun tarinat ja asiat sulle ja sä jaksat kuunnella. Rakastan sitä odotusta milloin taas nähään. Rakastan sussa sitä, että oot sinä.
I will follow you.

2 kommenttia: